دکتر هو

دکتر هو

دانلود رایگان تمام فصل های سریال دکتر هو با دوبله و زیرنویس فارسی ولینک مستقیم دانلود
دکتر هو

دکتر هو

دانلود رایگان تمام فصل های سریال دکتر هو با دوبله و زیرنویس فارسی ولینک مستقیم دانلود

حل مشکل پاک شدن پست اینستاگرام چند ثانیه بعد از ارسال

حل مشکل پاک شدن پست اینستاگرام چند ثانیه بعد از ارسال

Image result for ‫اینستاگرام‬‎


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 حل مشکل پاک شدن پست اینستاگرام چند ثانیه بعد از ارسال


چند روز پیش به مشکل عجیبی بر خوردم که بعد از ارسال پست در اینستاگرام پست بلافاصله پاک میشد گوشی من ایفون 6 هستش اولین کارم سرچ تو گوگل برای پیدا کردن راه حل بود که نه سایت های ایرانی و نه سایت های خارجی راه حلی وجود نداشت فقط چند نفر بودن که همین مشکل رو داشتن  ولی راه حلی براش نبود 

قسمت جالب ماجرا اینجا بود که با باز کردن پیجم تو یه گوشی دیگه راحت پست هام ارسال میشد!

واقعا عصبی شده بودم  چون نه با پاک کردن برنامه مشکل حل شد ونه با ریست کردن گوشی !

اما در نهایت یه راه حل ساده برای این مشکل پیدا کردم که پیجم دوباره درست شد و میتونم ازش استفاده کنم و پست ارسال کنم

برنامه رو از قسمت تنظیمات افلود و بعد برنامه رو کاملا پاک کردم وتا بیست و چهار ساعت بعد نصب نکردم بعد از بیست و چهار ساعت و نصب مجدد اینستاگرام وارد پیجم شدم و راحت پست ارسال کردم

از اونجایی که هیچ راهنمایی تو اینترنت نبود گفتم این راهنمایی شاید به شما هم کمک کنه 

اگه شما هم به مشکل خوردید و از این روش استفاده کردین  تو قسمت نظرات بگین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.